Algemene Ledenvergadering 2020

op woensdag 12 februari 2020
Afgelopen maandag 10 februari hebben we met een groep betrokken leden onze jaarlijkse ledenvergadering gehouden in ons clubgebouw.

Uit de vaste onderwerpen op de agenda werd duidelijk dat TZB er ondanks of misschien wel dankzij de investeringen van de laatste jaren er financieel goed voor staat. De investeringen in een goed geisoleerd clubgebouw, zonnepanelen en LED verlichting hebben de energiekosten flink verlaagd. Verder laat het ledenbestand een gezonde groei zien van zo'n 9% in 2019.

Dit jaar waren er binnen het bestuur 2 personen aftredend maar ook herkiesbaar. Namelijk Ferry Schlette als voorzitter van de vereniging en Michael Olde Weghuis als voorzitter van de accommodatiecommissie. Beiden zijn unaniem herkozen voor hun functie.

Vanuit het bestuur is er teruggekeken op de zaken die we vanuit het beleidsplan 2015-2020 hebben gerealiseerd en vanuit de verschillende commissies is alvast vooruit gekeken wat er te realiseren is in het beleidsplan van 2020-2025.

Dit jaar hadden we maar liefst 10 jubilea die in 2019 de mijlpaal van 25 jaar lid hebben behaald. De personen die aanwezig waren bij de vergadering (Hein Franke, Erik Kramer, Coen Lemmink, Anny Welhuis en Trees Olde Hendrikman) hebben uit handen van voorzitter Ferry Schlette een aandenken hieraan gekregen.

De vergadering werd afgesloten met een hapje en een drankje voor alle aanwezigen.

Evenement details

maandag 10 februari 2020